.

Som ett litet djur instängt, bakom ljus och bom
Paniken flyter uppåt och snart får jag ett utbrott, Javisst vi är vänner men ni känner bara min utsida, jag är slutkörd,helvete, ni är tillslut befria det är sorgligt att liv kan gå så fucking snett, att jag inte kunde fatta att jag hade det perfekt, jag kan inte gå ut ensam för jag är så jävla rädd. Jag vågar inte träffa nån men jag vill ha närhet, allt har förstorats så jag lever bara för kärlek, har du sett mina nätter mina dagar mitt liv? Har du upplevt mina andetag har du delat min tid? har du satt hur jag mår? jag tänkte väl det, för ingen vet det innersta min egen hemlighet jag vill bara säga förlåt till er som tagit mina slag är detta verkligen jag den tanker slut mig varje dag
Som ett litet djur instängt, bakom ljus och bom
Paniken flyter uppåt och snart får jag ett utbrott, Javisst vi är vänner men ni känner bara min utsida, jag är slutkörd,helvete, ni är tillslut befria det är sorgligt att liv kan gå så fucking snett, att jag inte kunde fatta att jag hade det perfekt, jag kan inte gå ut ensam för jag är så jävla rädd. Jag vågar inte träffa nån men jag vill ha närhet, allt har förstorats så jag lever bara för kärlek, har du sett mina nätter mina dagar mitt liv? Har du upplevt mina andetag har du delat min tid? har du satt hur jag mår? jag tänkte väl det, för ingen vet det innersta min egen hemlighet jag vill bara säga förlåt till er som tagit mina slag är detta verkligen jag den tanker slår mig varje dag...

Ingen vet vem jag är, inte ens mina vänner, Ni känner inte mig, ni vet inte vem jag är, hat, tårar och smärta välkommen till min värld..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0