.

Mamma du är den starkaste kvinnan jag har sett, som alltid har kämpat fast det inte vart så lätt,
Jag är så tacksam för allt som du gör för mig, Även om jag inte visar det. Och jag skulle kunna dö för dig.
Ett liv utan dig skulle inte vara värt att leva,du är andledningen till att jag ens existerar.
Du är så himla vacker, Jag älskar att se dig le. Du måste inse och se hur bra du faktiskt är!
Jag är en stolt dotter till världens bästa mamma! Jag älskar dig så mycket att det inte ens går att förklara med ord! <3
Och Petra, Jag vet att du läser det här!
Hoppas du vet att lillesyster älskar dig mest !! <3

Kommentarer
Postat av: Petra

<33!!!

2012-07-01 @ 00:06:43
Postat av: Moa

<3<3!!!

2012-07-01 @ 02:18:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0