..

hejsaaaan! Kom precis hem! åkte och hämta Anna, Drog till felix på en cigg med han och Linus, Sen åkte vi till Linus, MOPPE DESSUTOM! fyfan så kallt det va! Men lever iaf! :D Lämnade Anna sen hem! Helt okej dag helt enkelt, Imorgon kommer Linn hit, Va hur länge sen som helst jag träffade henne.
Så vi har ganska mycket att prata om!. På tal om annat nu! Måste bara säga att det är så sjukt jobbigt att gilla nån och inte veta om den personen känner samma sak! Eller om den bara är ute efter en sak? Jag vågar inte riktigt säga någonting än heller! Men lär väl göra det nån gång känns det som! 
Nu tar jag min fina misse och går och lägger mig! Goooodnatt!!

Kommentarer
Postat av: Petra

sv:<3333

2012-06-05 @ 17:42:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0