.

Heejsan! 

Fredag: hängde med Erica en stund på dagen! Sen vid 7 gick jag hem till Petra och drack med Isabella och Linnea. Sen drog vi vidare till Jocke! där det va ganska så mycket folk! Slogs gjorde jag också!
Men vad gör man inte för sina vänner?:) KOm hem vid 4, Då decka man direkt i sängen!!

Lördag: chillade galet på dagen! Sen vid 8 kom Erica hit, Vi drack grogg och hade det bra! Sen drog vi vidare till bruket och mötte Tove och Maja. Sen drog vi hem till Jocke ! satt där och drack och hade det bra! Sen drog dom till Robert och vi till fiket, Och där vart allt kaaaaaos! Om jag kunde spola tillbaka tiden så skulle jag göra så det där aldrig hände! Men nu är det som det är och det är bara att gilla läget!!

Söndag: Sov halva dagen typ! Sen åkte jag och Kevin hem till våran bror och hämtade våra moppar, Eller jag får ha kevins ett tag för att min är inte riktigt klar än.. Sen låg jag bara hemma och kolla på BB och åt chips och drack cola! Somnade vid 12! Idag är det fucking måndag, Och jag började för 10 minuter sen ! Och jag orkar verkligen inte kliva upp ur min säng! Men känns som ett måste faktiskt!!:((



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0