.

Hejsaaan! Inte gjort så mycket idag faktiskt! Vaknade vid 10 kanske,
drog på en film och lag mig och kolla, Sen gick jag upp och fixade mig lite eftersom det kom några och kollade på våran lägenhet idag! Dom flyttar in i maj tror jag! Och vi ska ju flytta till en större lägenhet! ska bli så himla skönt!
Sen gick jag till unkan! Chillade där med Maja och Tove, Fick träffa Emelie en stund med! Men imorgon åker hon igen! vilket sög ganska hårt.
Ska väl sova snart, skola imorgon! Sen kommer Lena och hämtar mig, För har träning imorgon! 
Rider väl ut en sväng först så han inte är så jätte speedad på volten! Går nog bra! för jag har världens duktigaste och finaste häst! :D Hörs imorgon!! 

puss...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0